Bokfest i Krokstrand 26 oktober!

Strömstad Museum är genom Gunilla Sandin medarrangör till "Bokfest i Krokstrand."
Välkommen att delta som utställare eller besökare på Bokfest i Krokstrand den 26 oktober kl. 12–16!

Bokfesten arrangeras av Krokstrands Folkets Hus och Strömstads Museum. Evenemanget fokuserar på litteratur och författare från Bohuslän och närmaste omgivningar, etablerade och debutanter. Det finns 26 utställarplatser. Utställare får också möjlighet att presentera sig i 3-minuters anföranden fördelade under dagen.

Utställare, anmäl snarast ditt intresse till Gunilla Sandin (gun.sa@live.se). Deltagandet är kostnadsfritt för utställare och besökare.

Praktisk information:

Folkets Hus öppnar kl. 11.00 för utställare (uppackning).
Kl. 12.00 för besökare. Parkering finns på kajen.
Ett bord (240x85) delas på två utställare, med två stolar och tillgång till eluttag. Fika och kvällssoppa (vegetariskt) finns att köpa. WiFi och mikrofon finns. Ej bildvisning.

Nedpackning startar kl. 15.45. Festen fortsätter kl.16.00 med Agneta Ekman Wingates allkonstverk “Nattseglaren” och Tomas Andersson som presenterar sin bok “I skuggan av muren”.
Dagen avslutas med soppa, bröd och öl i bokpuben.
Välkomna!!!

Karin Askberger och Gunilla Sandin
Kontakt:
Gunilla Sandin (gun.sa@live.se, 0730-503809)